Soolo etsii uusia pelaajia

Laji on salibandy, joukkueen kotipaikka on Tampere ja pelattava sarja Alasarjat. Joukkueeseen kuuluu 22 jäsentä ja kalenterissa on 5 tulevaa treeniä tai peliä.

Perinteikäs alasarjajoukkue Urheiluseura Soolo etsii vahvistuksia alkavalle kaudelle. Pelaamme kivikovassa vitosdivarissa.

Rinki alkaa käydä vähän pieneksi, joten tarvitsemme mukaan 1-2 vahvistusta. Koitamme pelata fiksua ja siistiä sählyä, joten hakusessa on pelaajia joilta löytyy pelkän ryntäilyn sijaan myös sitä kuuluisaa peliälyä ja syöttötaitoa.

Treenivuoro paraatipaikalla eli torstaisin klo 19-20 Kaukajärven neloskentällä. Höntsätään tunti hyvän vastustajan kanssa. Tule mukaan vuorolle tai laita mailia/whatsappiin viestiä

Yhteystiedot:
Esa Hyvärinen
esa(piste)hyvarinen(miuku)gmail(piste)com
0405862688

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin 11 tuntia sitten. Lisätietoja joukkueen kotisivulta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.